Wij denken graag met je mee en kunnen je meer vertellen over de mogelijkheden.
Neem contact op Stuur whatsapp berichtVanaf 1 juli 2026 verandert de Telecommunicatiewet ingrijpend. Vanaf dat moment is het voor commerciële organisaties niet langer toegestaan om telefonisch contact op te nemen met klanten of prospects zonder expliciete toestemming (opt-in). Deze nieuwe regelgeving, vastgelegd in de Energiewet, maakt een einde aan de huidige uitzondering op basis van een bestaande klantrelatie.
Bedrijven die momenteel nog (voormalige) klanten telefonisch benaderen zonder opt-in, hebben tot medio 2026 de tijd om hun processen en klantdata op orde te brengen. Doe je dat niet, dan loop je risico op sancties, reputatieschade en omzetverlies.
CrossOver is specialist in menselijk klantcontact en helpt organisaties met het veilig, compliant en klantvriendelijk verzamelen van opt-ins. Onze getrainde outbound medewerkers nemen op een transparante en respectvolle manier contact op met jouw klanten en prospects.
We maken jouw organisatie tijdig klaar voor de nieuwe regels – zonder juridische hoofdpijn of verlies aan klantvertrouwen.
Wil je zeker weten dat jouw organisatie de nieuwe regels naleeft én proactief klanten blijft bereiken na juli 2026?
Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.
Wij gebruiken cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren en statistieken bij te houden. Meer informatie vindt u in onze privacy policy
Of wil je gewoon graag meer informatie? Stuur ons een whatsapp bericht. Bellen kan uiteraard ook op
+31 615582599