Logo Logo
  • Oplossingen
  • Werken bij
  • Over ons
  • Cases
  • Contact

Klantbehoud (Retentie)

Wil je klanten langer aan je binden? CrossOver helpt bij het opzetten en uitvoeren van slimme, persoonlijke retentiecampagnes. We bellen bestaande klanten proactief met een aanbod dat past bij hun wensen en gebruiksgedrag. Geen agressieve verkoop, maar een oprechte benadering gericht op het verlengen van de relatie.

De mogelijkheden

  • Proactieve verlengcampagnes
  • Behoud van klanten met uitstaprisico
  • Inbound verlengservice

Luisterend oor

Onze medewerkers werken met een hoge mate van empathie en klantgerichtheid. We zorgen dat klanten zich gezien voelen, juist als ze twijfelen of overwegen te stoppen. Door goed te luisteren en waarde toe te voegen, voorkomen we opzeggingen en zetten we in op duurzame loyaliteit.

Of het nu gaat om abonnementen, lidmaatschappen of zakelijke dienstverlening: met onze aanpak realiseer je structureel beter klantbehoud, hogere klantwaarde en een sterkere merkrelatie.

Ook jouw klantrelaties versterken?

Verlies geen klanten, maar bouw ze op. Vraag een vrijblijvende kennismaking aan voor een retentieaanpak die echt werkt.

Hulp nodig?

We vertellen je graag alles over de mogelijkheden

Stuur bericht

Toe aan een frisse blik op je klantcontact?

Laat hieronder je telefoonnummer achter, dan bellen we je snel.
Zelf bellen kan natuurlijk ook: 058 233 34 00

Over ons

  • Over ons
  • Privacy
  • Vacatures

Certificering

ISO 9001 ISO 27001 SBB KSF

Wij gebruiken cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren en statistieken bij te houden. Meer informatie vindt u in onze privacy policy

Sluiten