Niet elk klantcontact past in een standaard script. Daarom biedt CrossOver ook flexibele, ondersteunende diensten die jouw bestaande processen aanvullen. Denk aan het begeleiden van (digitale) klanttrajecten, het uitleggen van producten of systemen, of het afhandelen van aanvullende servicevragen.
Onze mensen zijn dienstverleners pur sang: meedenkend, duidelijk en oplossingsgericht. We springen bij waar jouw eigen team tekortschiet in tijd, capaciteit of specialisatie. Juist de 'tussenmomenten' in het klantcontact maken vaak het verschil in beleving.
We ondersteunen zowel via telefoon als digitaal (bijv. e-mail of chat), afhankelijk van de wens. Door snel schakelen en heldere terugkoppeling zorgen we voor continuïteit en klanttevredenheid.
Wij vullen aan waar jij handen tekortkomt. Neem contact met ons op voor een flexibele oplossing op maat.
Wij gebruiken cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren en statistieken bij te houden. Meer informatie vindt u in onze privacy policy