Dataverrijking betekent dat je een bestaande dataset of lijst met contacten vernieuwt of aanvult – verrijkt – met waardevolle extra gegevens. Met e-mailadressen, bijvoorbeeld, of KvK-nummers, of aantallen medewerkers. Maar ook het aanvullen van data met meer inhoudelijke informatie is mogelijk; verrijking van data schurkt dan aan tegen marktonderzoek.
De kans is aanwezig dat jij een databestand hebt met hier en daar gegevens die niet kloppen of verouderd zijn. Je doelgroep is ook continu in beweging, maar jouw data niet. Dan is het toch zonde als jij een direct mail- of e-mailcampagne eruit doet, dat deze niet bij iedereen aankomt. Zonde. Want tijd en geld is er wel in gestoken. Tijd om je klantenbestand te updaten heb je eigenlijk niet. Of het ontbreekt je aan de (juiste) mankracht.
Dat begrijpen we. Wij zorgen voor kwalitatieve verrijking van je dataset waarmee je je commerciële slagkracht direct versterkt. Alles volgens en binnen de richtlijnen van AVG.
Ook een up to date klantenbestand? En daarbij een hogere conversie op jouw marketing activiteiten? Neem gerust eens contact met ons op. We horen graag waar jouw wensen liggen en bespreken samen hoe we jou daarmee gaan helpen met dataverrijking.
Wij gebruiken cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren en statistieken bij te houden. Meer informatie vindt u in onze privacy policy