Marktonderzoek doen zorgt voor meer inzicht in je (potentiële) klanten en een substantiële verhoging van je omzetkansen. Maak jij op dit moment gefundeerd de juiste keuzes in je marketing- en salesactiviteiten? Heb je inzicht in de uitdagingen, behoeftes en kansrijke contactmomenten van je klanten, prospects en leads? Of vaar je veelal op je gevoel, waardoor je zonder het te weten wellicht nét de verkeerde afslagen neemt?
Kies je ervoor door ons marktonderzoek te laten doen, dan pluizen wij voor je uit bij welke organisaties en bedrijven en in welke regio of branche je nu of in de toekomst een goede kans maakt om je product of dienst onder de aandacht te brengen en te verkopen. Met onze jarenlange ervaring als marktonderzoek bureau brengen wij de voor jou waardevolle informatie effectief in kaart. Zo leer je je (potentiële) klanten beter kennen en zet je je merk, product of dienst (nog) beter in de markt.
Afhankelijk van je dienst of product kunnen er tientallen verschillende vragen ten grondslag liggen aan het laten doen van marktonderzoek. Waar ligt de behoefte in de markt? Welke bedrijven zijn nu nog door een andere leverancier aan een contract gebonden en kunnen op een later moment wellicht wél met succes worden benaderd? Wie is in een bedrijf de juiste contactpersoon? Middels een gedegen marktonderzoek helpen wij jou antwoord te krijgen op deze vragen en laten wij je weten waar in de markt de behoeftes en kansen liggen.
Uiteraard koppelen we de resultaten van het marktonderzoek in overzichtelijk rapportages aan je terug. Op basis van de resultaten kun je vervolgens gefundeerd richting geven aan je salesactiviteiten.
Ook daarbij helpen we je graag, denk bijvoorbeeld aan afsprakengeneratie, dataverrijking, telesales en telefonische acquisitie.
Ook een uitgebreide analyse willen hebben van jouw markt? Laat ons dan een marktonderzoek voor je uitvoeren. Er komen hele waardevolle resultaten uit die je - zeker achteraf bezien - niet links had willen laten liggen. Neem gerust eens contact met ons op en we vertellen je graag meer. De start van een onderzoek begint immers altijd bij jouw vragen.
Wij gebruiken cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren en statistieken bij te houden. Meer informatie vindt u in onze privacy policy