Met afsprakengeneratie brengen we jouw accountmanagers op het juiste moment met de juiste contactpersonen bij voor jou interessante organisaties of bedrijven in contact. Of het doel nou een eerste kennismaking, het geven van een productdemonstratie of online demo, acquisitie of een directe verkoop is.
Wil jij ook dat dat je vertegenwoordigers onderweg zijn naar of aan tafel zitten bij kansrijke prospects, zonder dat ze kostbare tijd steken in het maken van afspraken, waar ze misschien ook nog eens moeite mee hebben?
Besteed je afsprakengeneratie dan aan CrossOver uit (ook volledig agendabeheer is mogelijk), dan zorgen wij ervoor – structureel of voor kortere tijd – dat de agenda’s van je accountmanagers voortdurend met kwalitatieve afspraken zijn gevuld.
Net als bij onze andere diensten met betrekking tot klantcontact, gaan we bij het generen van afspraken goed gefundeerd te werk. Kwaliteit gaat boven kwantiteit, dat spreekt bij ons voor zich. Voordat ons belteam de handen uit de mouwen steekt, gaan we uitgebreid met je in gesprek. Hoe ziet je ideale doelgroep eruit? Heb je een helder beeld van de partijen bij wie je aan tafel wilt komen? En wanneer is een afspraak kwalitatief goed?
Vervolgens bekijken we welke strategie en aanpak voor afsprakengeneratie het beste bij jouw product of dienst past. Daarbij denken we verder dan bellen alleen. We gaan altijd op zoek naar creatieve invalshoeken, om zo de kans op succes te vergroten.
Ook zorgen we er uiteraard voor dat de afspraken in jouw agenda komen te staan, maar ook dat je zoveel mogelijk informatie hebt over de potentiële klanten. Waar de behoefte van hem of haar ligt. Zo kun jij je optimaal voorbereiden en alles uit het salesgesprek halen. Alleen dan heb je immers de grootste kans om de deal te sluiten.
Ook een mogelijkheid is dat je door ons marktonderzoek laat doen. Dan pluizen wij tot in de puntjes voor je uit welke bedrijven en organisaties voor jou interessant zijn om je dienst of product aan te verkopen. Vervolgens kun je natuurlijk zelf de afspraak maken en leads genereren, maar - zoals hierboven is verteld - mag je dat ook aan ons uitbesteden. Lees meer over onze manier van marktonderzoek doen.
Nieuwe klanten genereren zit gewoon veel tijd in. Maak ook gebruik van het beste van twee werelden: afspraken met potentiele leads genereren én tijd besparen, doordat je het aan ons uitbesteedt. Neem gerust contact op, dan vertellen we je graag meer over alle mogelijkheden.
Wij gebruiken cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren en statistieken bij te houden. Meer informatie vindt u in onze privacy policy